30. január 1973 je dátum, ktorý sa veľkými písmenami zapísal do dejín realitného priemyslu. Presne vtedy založili manželia Dave a Gail Linigerovci spoločnosť RE/MAX.
V Denveri, v americkom štáte Colorado, sa od tohto momentu začal písať neobyčajný príbeh, ktorý výrazne zmenil smer realitného podnikania na celosvetovej úrovni. Tento príbeh pozitívne ovplyvnil a stále ovplyvňuje stovky spokojných klientov a viac ako 300 partnerov predaja v 45 pobočkách realitných kancelárií RE/MAX na Slovensku. Sme nesmierne radi, že môžeme osláviť 50. výročie vzniku značky RE/MAX spolu s vami!
RE/MAX od začiatku až po súčasnosť
Sieť realitných kancelárií RE/MAX je svetovým lídrom v oblasti realitného priemyslu a je jednou z najznámejších a najdôveryhodnejších značiek na realitnom trhu. Počiatky tejto úspešnej cesty sa datujú od roku 1973. Veľký realitný biznis sa rodil pomaly a skromne, iba v jednom malom kancelárskom priestore, s iba zopár realitnými maklérmi, z ktorých sa postupne stali ozajstní profesionáli. Z menších kancelárií vznikali väčšie a stále ďalšie. Postupne rástli nové pobočky naprieč USA, v Kanade a o čosi neskôr prekročili hranice všetkých kontinentov.
Koncept realitnej siete RE/MAX bol revolučný v tom, že umožnil produktívnym realitným maklérom budovať svoje podnikanie bez akýchkoľvek obmedzení a bez toho, aby boli limitovaní konkrétnymi cieľmi, ktoré mohli dosiahnuť. Uplynulo neuveriteľných 50 rokov a tento fenomenálny nápad sa rozrástol do globálnej siete, v ktorej sa dennodenne predávajú rezidenčné, komerčné a iné typy nehnuteľností naprieč celou zemeguľou.
Dnes predstavuje RE/MAX mimoriadne úspešnú globálnu sieť s viac ako 140 tisíc realitnými maklérmi vo vyše 110 krajinách po celom svete. Počas svojej histórie RE/MAX podporoval svoj záujem o pomoc maklérom budovať úspešné podnikanie a poskytovať výnimočné služby pre všetkých, ktorí chcú predávať, kupovať a prenajímať nehnuteľnosti.
Vďaka celosvetovej stope, uznávanej značke, vysoko-kvalitným maklérom, prepracovanému know-how a bohatým zdrojom na rast podnikania, je RE/MAX líder na trhu, ktorého v úspešnosti nedokáže nikto a nič zastaviť. Pozíciu na trhu si upevňuje zvlášť v tejto hektickej dobe, keď jedna kríza strieda druhú. Za pomoci využívania inovatívnych technológií a záväzku pomáhať ľuďom kupovať a predávať nehnuteľnosti, vie RE/MAX svoj úspech posúvať stále vyššie a vyššie.
Realitná sieť RE/MAX poskytuje svojim partnerom predaja zdroje, ktoré potrebujú na úspech, vrátane pokročilých nástrojov, podpory marketingu, nepretržitého vzdelávania a angažovanosti. Partneri predaja RE/MAX sú známi svojou odbornosťou, bohatými skúsenosťami a profesionalitou, a práve preto je značka RE/MAX synonymom pre vysoko kvalitné služby v oblasti realít.
RE/MAX je tiež známy svojimi filantropickými aktivitami. Od USA, cez Kanadu až po zvyšok sveta, opláca spoločnosti to, za čo jej vďačí. Posledných 30 rokov je RE/MAX hrdým partnerom nemocníc, nadácií a organizácií, ktoré sa venujú zvlášť chorým deťom. Počas tohto obdobia daroval RE/MAX už viac ako 185 miliónov dolárov na podporu dobročinnosti.
Dnes nikto na svete nepredáva viac nehnuteľností ako
RE/MAX!
Táto skutočnosť nevychádza z dojmov alebo dohadov, ale je meraná počtom
rezidenčných transakcií. Partneri predaja RE/MAX pomáhali formovať minulosť, formujú
súčasnosť a budú formovať aj budúcnosť realitného priemyslu, a to na
základe zvyšovania štandardov v hospodárstve, podpory vlastníctva nehnuteľností
až po zmenu života na lokálnej úrovni.
Deň 50. výročia značky RE/MAX
Keďže naša úžasná 50-ročná jazda pokračuje napriek hospodárskym vzostupom a pádom všetkých druhov, v mnohých ohľadoch sa RE/MAX stal nezastaviteľným celosvetovým fenoménom.
„Kvôli kvalite partnerov predaja, značka RE/MAX prekvitala počas prechodných trhov, historických udalostí a neustále sa meniacej spoločnosti“, hovorí Nick Bailey, prezident a CEO spoločnosti RE/MAX. „Čo začalo dvoma ľuďmi v Denveri, vyrástlo do premiérovej svetovej značky v realitnom priemysle."
Výsledkom tohto a mnohých ďalších úspechov je významný míľnik, ktorým je vlastný pamätný deň. Na počesť zakladateľov a pri príležitosti dosiahnutia impozantného výročia, sa v Denveri, dňa 30. januára 2023, konala oficiálna slávnosť, pri ktorom starosta Michael B. Hancock vyhlásil tento deň za „Deň 50. výročia RE/MAX" (angl. RE/MAX, LLC 50th Anniversary Day).
Zdroj: https://www.du.edu
Značka RE/MAX sa počas 50 rokov existencie objavila na rôznych titulkoch, v televízii a v ďalších svetových médiách vďaka mnohým úspechom, nespočetným oceneniam, iniciatívam a charitatívnym aktivitám. Avšak získanie vlastného sviatku je historicky prvýkrát a je pre nás všetkých veľkou cťou!
Myšlienka vzniku a vyhlásenia tohto sviatku sa opiera o nasledovné skutočnosti:
„Deň zakladateľov je oslavou vízie Linigerovcov, úžasných realitných agentov v našej sieti a neuveriteľnej značky, ktorú sme spoločne vybudovali," hovorí Nick Bailey a pokračuje: „Tento rok je osobitne špeciálny, keď oslavujeme päť desaťročí podnikateľov, ktorí sú hlboko zaangažovaní v službách svojim komunitám. Sme globálna spoločnosť, ale Denver bude vždy mať špeciálne miesto v našich srdciach ako mesto, kde sa v roku 1973 navždy zmenila história predaja nehnuteľností."
A hoci je táto udalosť označovaná ako miestny sviatok, sieť realitných kancelárií RE/MAX ho oslavuje po celom svete. My na Slovensku a vo všetkých pobočkách realitných sietí takisto, a to s veľkou radosťou, vďačnosťou a hrdosťou.
Na zdravie a všetko najlepšie RE/MAX!
Potrebujete predať alebo kúpiť nehnuteľnosť, kontaktujte nás.
Viac článkov o realitách si môžete prečítať na našom realitnom blogu. Ak ste si prečítali článok až do konca a téma vás zaujala a túžite po kariére a lepšom finančnom ohodnotení – s RE/MAX to môžete dosiahnuť.
Podnikajte pre seba ale nie sami. Buďte úspešní, buďte RE/MAX.
Spoločnosť RE/MAX Vám v spolupráci s Finvia Group prináša exkluzívny produkt Hypotéka Plus, s množstvom výnimočných benefitov. Teraz je naozaj ten najlepší čas!
Nadšenie pre maximálne uspokojenie potrieb zákazníkov je hlavným dôvodom, prečo sieť RE/MAX rastie nepretržite už viac ako 40 rokov. Naša stratégia už uspela vo viac než 110 krajinách sveta - krajinách s odlišnými ekonomickými, kultúrnymi i obchodnými podmienkami.