RE/MAX Reklamačný poriadok

Reklamačný proces 

 

V prípade záujmu o podanie reklamácie, prosím zašlite v súlade s reklamačným poriadkom spoločnosti RE/MAX Slovakia vyplnený ON-LINE reklamačný formulár - KLIKNITE TU.

 

Reklamačný poriadok

RE/MAX Slovakia 

 

Garantujeme našim klientom vysoko etické správanie tým, že konáme v súlade s Reklamačným poriadkom.

1.    Realitnou kanceláriou RE/MAX sa rozumie fyzická alebo právnická osoba podnikajúca na území Slovenskej republiky v oblasti obchodu s realitami, ktorá je na základe zmluvy o franšíze uzavretej so spoločnosťou SLOVAKIA TOP ESTATES, s.r.o., so sídlom Bottova 1, 811 09 Bratislava, IČO 36276065 (ďalej len „RE/MAX Slovakia“), zmluvne oprávnená k využívaniu systému RE/MAX. Každá realitná kancelária RE/MAX je nezávisle vlastnená a prevádzkovaná.

2.    Klientom sa rozumie akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorej realitná kancelária RE/MAX poskytuje za odmenu realitné služby na základe zmluvy o poskytovaní realitných služieb. Klientom nie je druhá strana sprostredkovávanej zmluvy, teda osoba, ktorá bola v rámci poskytovania realitných služieb realitnou kanceláriou RE/MAX vyhľadaná (najmä kupujúci alebo nájomca). Klientom sa táto osoba nestáva ani uzavretím rezervačnej zmluvy.

3.    Ak klient považuje služby poskytované príslušnou realitnou kanceláriou RE/MAX za nevyhovujúce, alebo bude mať k prevedeniu obchodného prípadu iné výhrady, je oprávnený uplatniť tieto svoje výhrady (ďalej len „reklamácie“) u príslušnej realitnej kancelárie RE/MAX alebo prostredníctvom vyplnenia reklamačného formulára na webových stránkach www.re-max.sk.

4.    Príslušná realitná kancelária RE/MAX je povinná spísať s klientom o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný formulár.

5.    Reklamácia bude príslušnou realitnou kanceláriou RE/MAX vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 7 pracovných dní od dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa realitná kancelária RE/MAX s klientom písomne nedohodla ináč.

6.    Reklamáciu môže realitná kancelária RE/MAX uznať ako oprávnenú alebo   neoprávnenú.

7.    Pokiaľ realitná kancelária RE/MAX uzná reklamáciu za oprávnenú, vykoná všetko preto, aby nežiaduci stav odstránila k spokojnosti klienta. V prípade, že z dôvodov na strane realitnej kancelárie RE/MAX nebude možné nežiaduci stav odstrániť, môže klient požadovať primeranú zľavu z odplaty za poskytnutie realitných služieb. Realitná kancelária RE/MAX pošle kópiu reklamačného formulára, vrátane informácie o vybavení reklamácie, spoločnosti RE/MAX Slovakia.

8.  Pokiaľ realitná kancelária RE/MAX uzná reklamáciu za neoprávnenú, informuje o tom bezodkladne klienta. Realitná kancelária RE/MAX pošle kópiu reklamačného formulára, vrátane informácie o vybavení reklamácie, spoločnosti RE/MAX Slovakia. Spoločnosť RE/MAX Slovakia vyhodnotí reklamáciu a v prípade, že ju uzná celú alebo čiastočne ako oprávnenú, vyzve príslušnú realitnú kanceláriu RE/MAX, aby zjednala náležitú nápravu podľa pokynov spoločnosti RE/MAX Slovakia.

9.  Na základe zistení z reklamácií vyvodzuje realitná kancelária RE/MAX a spoločnosť RE/MAX Slovakia dôsledky, stanovuje metódy, návody a dáva pokyny, aby mohlo byť predchádzané vzniku prípadných ďalších reklamácií.

10.  Ak dôjde medzi stranami zmluvy k sporu, má klient právo na alternatívne riešenie sporu podľa zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia. Všetky podrobnosti sú uvedené na webových stránkach www.soi.sk.

11. Realitná kancelária RE/MAX a spoločnosť RE/MAX Slovakia zaisťuje ochranu poskytnutých osobných údajov klientov v súlade s právnymi predpismi Európskej únie a Slovenskej republiky.

12. Tento Reklamačný poriadok je záväzný pre všetky realitné kancelárie RE/MAX na území Slovenskej republiky a môže byť menený iba spoločnosťou RE/MAX Slovakia.