Veríme, že vám tieto tipy pomôžu získať viac potenciálnych záujemcov o kúpu rezidenčných nehnuteľnosti v lokalite, v ktorej pôsobíte alebo budete pôsobiť. Nech sa páči, tu sú:
1. Vytvorte si partnerstvá na zdieľanie záujemcov
Pre kupujúcich dom neznamená len vlastníctvo samotnej nehnuteľnosti. Kupujúci tiež potrebuje podporu pri financovaní, poistení, presťahovaní či rekonštrukcii domu. Preto si budujte vzťahy aj s ďalšími profesionálmi z branže, ako napríklad s hypotekárnymi špecialistami, poisťovákmi, sťahovákmi, stavbármi a podobne. Tento prístup vám pomôže k získaniu väčšieho počtu záujemcov o kúpu nehnuteľnosti.
2. Vybudujte si renomé a získajte odborný kredit v danej lokalite
Je nemožné vedieť všetko o všetkých. Kupujúci vám pri takomto prístupe nebudú veriť, ak toto tvrdíte. Namiesto toho si budujte svoje renomé tým, že sa stanete špecializovaným odborníkom v konkrétnej lokalite. Identifikujte konkrétnu oblasť – zamerajte sa na typ nehnuteľností, seniorov, študentov, rodiny s deťmi a strávte niekoľko času učením sa, ako podporovať túto komunitu. Sústreďte svoje marketingové úsilie na konkrétnu skupinu, aby ste si vybudovali renomé ako hlavný maklér pre túto oblasť.
3. Organizujte vzdelávacie podujatia pre etablovanie vašej odbornosti
Kreujte svoju osobnú značku a získavajte nových záujemcov súčasne s organizovaním vzdelávacích podujatí vo svojej komunite. Ba čo viac, môžete maximalizovať svoj čas nahrávaním webinárov alebo kurzov, ktoré môžete opakovane využiť pri nových potenciálnych kupujúcich. Učením miestnych zákazníkov o kúpe prvého domu alebo o tom, ako porozumieť súčasným trendom na trhu, sa etablujete ako odborník v oblasti a získate zároveň nových klientov.
4. Sledujte svojich potenciálnych záujemcov
Ak ste tvrdo pracovali na získavaní záujemcov, nečakajte na to, kým sa vám sami ozvú. Nezabudnite sa venovať vašim potenciálnym záujemcom čo najrýchlejšie, aby ste zvýšili šance na ich premenu na reálnych klientov. Uistite sa, že reagujete na záujemcov v primeranom čase a informujete ich o nových ponukách, ktoré by ich mohli zaujímať. Sledujte ich potreby a preferencie a personalizujte svoj prístup k tomu, čo hľadajú.
5. Zabezpečte si prístup k exkluzívnemu obsahu
Ponúknite svojim záujemcom prístup k exkluzívnemu obsahu, ktorý nie je dostupný verejnosti. Môže ísť o prehliadky domov pred ich uverejnením na webe a inzertných portáloch, špeciálne zľavy alebo špecifické informácie o miestnych trhových trendoch. Týmto spôsobom budete mať príležitosť nadviazať silné vzťahy so záujemcami a vytvoriť si lojálnu zákaznícku základňu.
Začnite implementovať tieto užitočné stratégie do vašej praxe a sme si istí, že budete mať väčšiu šancu získať viac záujemcov o kúpu nehnuteľností. Nezabudnite, že konzistentnosť, odbornosť a starostlivosť o záujemcov sú kľúčom k úspechu vo vašej realitnej kariére. Držíme vám palce!
Potrebujete predať alebo kúpiť nehnuteľnosť, kontaktujte nás.
Viac článkov o realitách si môžete prečítať na našom realitnom blogu. Ak ste si prečítali článok až do konca a téma vás zaujala a túžite po kariére a lepšom finančnom ohodnotení – s RE/MAX to môžete dosiahnuť.
Podnikajte pre seba ale nie sami. Buďte úspešní, buďte RE/MAX.
Spoločnosť RE/MAX Vám v spolupráci s Finvia Group prináša exkluzívny produkt Hypotéka Plus, s množstvom výnimočných benefitov. Teraz je naozaj ten najlepší čas!
Nadšenie pre maximálne uspokojenie potrieb zákazníkov je hlavným dôvodom, prečo sieť RE/MAX rastie nepretržite už viac ako 40 rokov. Naša stratégia už uspela vo viac než 110 krajinách sveta - krajinách s odlišnými ekonomickými, kultúrnymi i obchodnými podmienkami.