Marketingový program, ktorý je spojený s najrozsiahlejšou nezávislou anketou zameranou na spotrebiteľskú dôveru značiek, je na Slovensku pomerne mladý, ale vďaka výstižnému názvu ocenenia Najdôveryhodnejšia značka sa za krátku dobu stal dostatočne viditeľným a úspešným medzi spotrebiteľmi. Do rozsiahlej ankety, ktorú uskutočnila nezávislá agentúra Stem/Mark na prelome mesiacov september a október 2017, sa zapojilo 2 000 respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 45 kategóriách takmer 450 značiek. Tento rok sa v prieskume objavilo 10 nových kategórií a jednou z nich bola aj kategória realitných kancelárií, v ktorej prvenstvo získala značka RE/MAX.
„Značka RE/MAX získala možnosť odlíšiť sa od konkurencie. Vážime si toto ocenenie a hlavne získanú dôveru spotrebiteľov. Budeme robiť všetko preto, aby sme si ju udržali aj naďalej,“ povedal Richard Churý, regionálny riaditeľ a majiteľ RE/MAX Slovakia.
Nadšenie pre maximálne uspokojenie potrieb zákazníkov je hlavným dôvodom, prečo sieť RE/MAX rastie nepretržite už viac ako 40 rokov. Naša stratégia už uspela vo viac než 110 krajinách sveta - krajinách s odlišnými ekonomickými, kultúrnymi i obchodnými podmienkami.